黒潮文化の流れ
×
[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。
ひっさびさにアイヌアートでイオンカ吹きまくるぞー!
こないだのツアー以来、すっかりアイヌアートにハマりまくっていて、頭の中で曲がぐるぐる渦巻いてます。
明日、小樽チャランケ
詳細は
12月20日(土)
チャランケLIVE
久しぶりのチャランケLIVE!
20:00スタート
前売り/2,000円
小樽市稲穂2-13-17
tel/0134-27-6601
よろしくー!
こないだのツアー以来、すっかりアイヌアートにハマりまくっていて、頭の中で曲がぐるぐる渦巻いてます。
明日、小樽チャランケ
詳細は
12月20日(土)
チャランケLIVE
久しぶりのチャランケLIVE!
20:00スタート
前売り/2,000円
小樽市稲穂2-13-17
tel/0134-27-6601
よろしくー!
PR
この記事にコメントする
best buy coupon
seestsdgbrorofp <a href=http://bestbuycouponsinstore704.tumblr.com/post/8560079286/best-buy-deals-the-benefits-it-is-possible-to-seem>best buy coupons online</a> epMarewxzpleenejsm
printable jcpenney coupons
BlklsayaEoedtr <a href=http://ow.ly/5CAPW>jc penney printable coupons</a> Rktybhediliau
cialis fast delivery
Hello!
<a href="http://p1cialis-fast-delivery.com/#9669">cialis fast delivery</a> ,
<a href="http://p1cialis-fast-delivery.com/#9669">cialis fast delivery</a> ,
canadian cialis online
Hello!
<a href="http://p1canadian-cialis.com/#9382">canadian cialis online</a> ,
<a href="http://p1canadian-cialis.com/#9382">canadian cialis online</a> ,
buy cialis without prescription
Hello!
<a href="http://p2cialis-without-prescription.com/#8912">buy cialis without prescription</a> ,
<a href="http://p2cialis-without-prescription.com/#8912">buy cialis without prescription</a> ,
online cialis samples
Hello!
<a href="http://r2cialis-samples.com/#2514">online cialis samples</a> ,
<a href="http://r2cialis-samples.com/#2514">online cialis samples</a> ,
buy online cheap lioresal medicine #8230
Hello!
<a href="http://vinoblok.qfoi.net/2010/01/25/filhos-de-prestes-joao-goulart-e-brizola-serao-anistiados/#comment-1752#4325">buy online cheap lioresal medicine #8230</a> ,
<a href="http://vinoblok.qfoi.net/2010/01/25/filhos-de-prestes-joao-goulart-e-brizola-serao-anistiados/#comment-1752#4325">buy online cheap lioresal medicine #8230</a> ,
cialis generic india
Hello!
<a href="http://www.fbcialis-generic-india.com/#418">cialis generic india</a> ,
<a href="http://www.fbcialis-generic-india.com/#418">cialis generic india</a> ,
無題
Audio engineering is a promising job that gives immense prospect in movie, video clip production, audio broadcasting and promoting. Audio engineers use a range of recording products such as large-tech microphones that are demanded to document even the slightest versions of audio.
The general concept of engineering relates to building bridges, structures, roads and comparable type of work. Most individuals do not feel of audio engineering as a type of traditional engineering. Even so, it is a person of the highest paying out jobs and has quite a few productive persons operating in the field.
Audio conferencing has in no way had a engineering champion. The market place leader historically was the lethargic AT&T whose after progressive Bell Labs dabbled with world wide web technologies and then broke apart. The Infant Bells carried on this custom. As a result, the industry has certainly not had an modern advocate. A new breed of entrepreneurial innovators is starting a populist revolution.
The general concept of engineering relates to building bridges, structures, roads and comparable type of work. Most individuals do not feel of audio engineering as a type of traditional engineering. Even so, it is a person of the highest paying out jobs and has quite a few productive persons operating in the field.
Audio conferencing has in no way had a engineering champion. The market place leader historically was the lethargic AT&T whose after progressive Bell Labs dabbled with world wide web technologies and then broke apart. The Infant Bells carried on this custom. As a result, the industry has certainly not had an modern advocate. A new breed of entrepreneurial innovators is starting a populist revolution.
iesouwh slsqrix
The man who does not read good books has no advantage over the man who cannot read them.
cynxxnc pgdzapl
The Bible was a consolation to a fellow alone in the old cell. The lovely thin paper with a bit of matress stuffing in it, if you could get a match, was as good a smoke as I ever tasted.
xsdpqye ccvlgjm
A good sermon should be like a woman's skirt: short enough to arouse interest but long enough to cover the essentials.
ydqleyp raxjsqz
In all large corporations, there is a pervasive fear that someone, somewhere is having fun with a computer on company time. Networks help alleviate that fear.
カレンダー
カテゴリー
フリーエリア
最新コメント
最新記事
(02/25)
(08/18)
(01/08)
(12/17)
(06/11)
プロフィール
HN:
Marquee Djomula
性別:
男性
自己紹介:
マーキー・ジョモラ
2000年にオーストラリア、北東アーネムランドで伝説のイダキ(ディジュリドゥ)マスター、ジャルー・グルウィウィと出会い、イダキの伝統奏法、伝統曲、製造方法と文化を学ぶ。
13日間に及ぶ儀式に参加を許され、一族の血を表す赤オーカー(儀式の際身体につける顔料)を受ける。
守護霊と3つの名前 、秘密の名前をもらいジャルーの孫として受け入れられる。
二回目の訪問により太古の日本人がカヌーで村を訪れたという唄を歌い継いでいる事を知る。
2004年にアイヌ民族にディジュリドゥと同じ原理の単筒笛(たんとうてき)、へニュードとイオンカを発見。その伝承者、石井ポンペ氏(ヘニュード)、故・秋辺今吉氏(イオンカ)と出会い、ジャルーより学んだ製法によりへニュードとイオンカの制作を始め、漆ヘニュード・漆イオンカに辿り着く。
その他、約三年に渡るフィールドワークにより沖縄の単筒笛の存在、東北蝦夷のコサ笛の伝統的な作り方を発掘。
現在、古代ヤポネシア精神を復興する為に全国各地でのソロ演奏活動や日本列島における単筒笛文化啓発活動をしながら、故・秋辺今吉氏の意思を継ぐ為にワークショップも主催。
ソロ活動の他にトライヴァルロックバンド・アイヌアートプロジェクトでの演奏や、石井ポンペ氏との共演を重ね、伝統奏法を元に新たなヤポネシア奏法を模索し続けている。
黒潮文化の会代表。
http://marqueedjomula.web.fc2.com/index_mg.html
hi i`m marquee djomula. i study traditional aboriginal music. when i was 23years old, i met one great parson,djalu gurruwiwi. he gave me big love and secret name to me. he teach me how to play yolung style.and how to make yidaki. and join to dance on 13days ceremony.and djalu painted red orcar on my body. then i start visit djalu and lean spirit. when i visit secand time,djalu teach me one story from longlong time ago. it`s about japanese people visited the yolng villege by cunoe and dancing together. yolng people has a song about it and still sing on ceremony. it`s very very important for japanese people`s spirit and mind. perhaps can find a didgeridoo conection about from yaponesia to sundaland! when i was 26years old i find a japanese indigenous people(call ainu) have same principle of didgejedoo. call henyudo or ionka. then i start seaching yaponesian(japan`s old name.befor civilization) music and revivaling henyudo and ionka culture with last legendaly parson.
E-mail: marqueedjomula@gmail.com
★CD(古いCDデッキだと再生されない事があります)
Return to tribe
Marquee djomula
¥2000
★ディジュリドゥ教則DVD
How to traditional style 初級者編
\3500
CDとDVDはmarqueedjomula@gmail.comへご連絡ください。
2008MARQUEE DJOMULA ALL RIGHT RESERVED
※このブログに書いてある内容、その他の権利はマーキー・ジョモラ本人にあります。許可無く転載は一切する事が出来ません。
2000年にオーストラリア、北東アーネムランドで伝説のイダキ(ディジュリドゥ)マスター、ジャルー・グルウィウィと出会い、イダキの伝統奏法、伝統曲、製造方法と文化を学ぶ。
13日間に及ぶ儀式に参加を許され、一族の血を表す赤オーカー(儀式の際身体につける顔料)を受ける。
守護霊と3つの名前 、秘密の名前をもらいジャルーの孫として受け入れられる。
二回目の訪問により太古の日本人がカヌーで村を訪れたという唄を歌い継いでいる事を知る。
2004年にアイヌ民族にディジュリドゥと同じ原理の単筒笛(たんとうてき)、へニュードとイオンカを発見。その伝承者、石井ポンペ氏(ヘニュード)、故・秋辺今吉氏(イオンカ)と出会い、ジャルーより学んだ製法によりへニュードとイオンカの制作を始め、漆ヘニュード・漆イオンカに辿り着く。
その他、約三年に渡るフィールドワークにより沖縄の単筒笛の存在、東北蝦夷のコサ笛の伝統的な作り方を発掘。
現在、古代ヤポネシア精神を復興する為に全国各地でのソロ演奏活動や日本列島における単筒笛文化啓発活動をしながら、故・秋辺今吉氏の意思を継ぐ為にワークショップも主催。
ソロ活動の他にトライヴァルロックバンド・アイヌアートプロジェクトでの演奏や、石井ポンペ氏との共演を重ね、伝統奏法を元に新たなヤポネシア奏法を模索し続けている。
黒潮文化の会代表。
http://marqueedjomula.web.fc2.com/index_mg.html
hi i`m marquee djomula. i study traditional aboriginal music. when i was 23years old, i met one great parson,djalu gurruwiwi. he gave me big love and secret name to me. he teach me how to play yolung style.and how to make yidaki. and join to dance on 13days ceremony.and djalu painted red orcar on my body. then i start visit djalu and lean spirit. when i visit secand time,djalu teach me one story from longlong time ago. it`s about japanese people visited the yolng villege by cunoe and dancing together. yolng people has a song about it and still sing on ceremony. it`s very very important for japanese people`s spirit and mind. perhaps can find a didgeridoo conection about from yaponesia to sundaland! when i was 26years old i find a japanese indigenous people(call ainu) have same principle of didgejedoo. call henyudo or ionka. then i start seaching yaponesian(japan`s old name.befor civilization) music and revivaling henyudo and ionka culture with last legendaly parson.
E-mail: marqueedjomula@gmail.com
★CD(古いCDデッキだと再生されない事があります)
Return to tribe
Marquee djomula
¥2000
★ディジュリドゥ教則DVD
How to traditional style 初級者編
\3500
CDとDVDはmarqueedjomula@gmail.comへご連絡ください。
2008MARQUEE DJOMULA ALL RIGHT RESERVED
※このブログに書いてある内容、その他の権利はマーキー・ジョモラ本人にあります。許可無く転載は一切する事が出来ません。
最新トラックバック
ブログ内検索
最古記事
(07/27)
(07/28)
(07/31)
(08/01)
(08/02)
アクセス解析